sobota, 16 sierpnia 2014

Hej wszystkim :)
To będzie ostatni post na moim blogu :)
Nie chcę już prowadzić tego bloga, bo z prywatnych przyczyn nie mogę już jeździć konno. Jest mi z tego powodu przykro, a ten blog tylko mi o tym przypomina co nie jest miłe. 
Jeżeli ktokolwiek go czytał to przepraszam, ale nie będę już pisała. 

Trzymajcie się :)
Paa :*

wtorek, 22 kwietnia 2014

Hejka :)
Dzisiaj postanowiłam zrobić TAG. Na tym blogu jeszcez nie znajduje się taki, więc spróbuję :)

No to zaczynamy xd

1.jak długo jeździsz konno?
W sumie to we wrześniu będzie trzy lata, a tak dokładnie to jeżdżę już .. 2 lata i 4 miesiące :0
2.Jazda na oklep czy w siodle?
Aaa to zależy, bo na trening w siodle, a jakbym miała jechac w teren to na oklep :D
3.Wolisz konie rekreacyjne czy sportowe?
Hmmm tutaj tez zależy, bo teoretycznie wole konie sportowe, ale niektóre konie rekreacyjne nadaja się do ''małego sportu'', więc nie umie odpowiedzieć.
4.Co wolisz : ujeżdżenie, skoki czy wyścigi?
Zdecydowanie skoki. Jest ryzyko, jest zabawa xd 
5.Ile razy spadłaś z konia?
jak nie pominęłam żadnego upadku to 7 razy :DD
6.Startowałas w zawodach?
Nie miałam jeszcze okazji, ale mam koleżanki, które startują i z tego co wiem to na początku jest to bardzo duży stres.
7.Ulubiona rasa koni:
Zawsze podobały mi się araby, ale wszyscy mówią, że są małe i dośc często humorzaste i się zniechęciłam do niech, a na ten moment to Wielkopolskie albo Angloaraby.
8.Twoja najgorsza jazda?
Jenyy dużo by opsywać, najgorsza to była wtedy jak baryłka stanęła mi na rękę. Masakraa, jak bolało :(
9.Masz ulubionego konia? Podaj imię.
Nawet dwa :D Bariera i Syzyf <3
10.Czy chciałabyś mieć swojego konia?
To jest moje marzenie. Ale wiem, że koń to nie jest zabawka, więc na narzei nie spieszę się z kupnem. Muszę poczekac jeszcze trochę

To by było na tyle :)
A jak jast u was? Macie własne konie?
Pochwalcie się :) Czekam :DD
Papa :**

sobota, 19 kwietnia 2014

Cześć :)

Z okazji tych nadchodzących świąt Wielkanocnych chciałabym Wam życzyć wszystkie, ale to wszystkigo co najlepsze, radości z życia, wielu przyjaciół, smacznego jajka, mokrego dyngusa. Dla Was i waszych ulubieńców sukcesów w sporcie. Żeby te święta były inne co roku i, żeby uśmiech zawsze gościł na waszych twarzach. Spełnienia marzeń, zwłaszcza tych najskrytszych. 

No to tyle :D

Jeszcze raz Wesołych Świąt !!

A tutaj ja i Bariera <3


Papatki <3 :*



poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Hej !
Dawno nie pisałam, ale zmotywowała mnie jedna z czytelniczek, za co jej baardzo dziękuję :)
W niedziele wieczorem wróciłam z zawodów. Niestety nie startowałam, pojechałam tylko pogapić się, odpocząć trochę od szkoły. 
Zawody te odbyły się w miejscowości Bogusławice, jest to dosyć znana stadnina pod nazwą 
''Stado Ogierów Bogusławice''. O zawodach dowiedziałam się przypadkiem. Po dłuugiej przerwie chciałam się umówić na jazdę, a tu .. zawody.
Trwały dokładnie dwa dni. 
Pierwszy dzień miałam taki dosyć fajny, miły. Spotkałam koleżankę ze stajni w Grójcu. Przy okazji dowiedziałam się, że: kupiła nowego konia, zmieniła trenera, zmieniła stajnie. Ma na imię Natalia. 
Poznałyśmy się w poprzednie wakacje i bardzo spodobało mi się jak jeździ i jakie ma podejście do sportu (nie żeby się coś zmieniło).
Startowała w dwóch konkursach. Jeden klasy L, a drugi P. W L-ce zajęła, jak dobrze pamiętam, trzecie miejsce, a w P ... nie pamiętam. 
W niedzielę, drugi dzień zawodów namówiłam i zaciągnęłam babcie do stajni. Na początku nie chciała jechać, ale później cieszyła się, że w końcu gdzieś wyszła.
W tym dniu szczególna uwagę zwróciłam na chłopca, miał na imię Jakub, startował w klasie P (chyba) i N.
Nie wiem czy miał skończone 8 lat. Ale bardzo zaskoczyło mnie jego podejście do tych konkursów. Bardzo przejmował się zajęciem miejsca mniej niż 4, zupełnie nie wiem dlaczego. Jest młody, jeszcze ma tyle czasu, żeby zdobyć doświadczenie i jeździć lepiej, chociaż on jeździ bardzo dobrze. 
Po zawodach wyprosiłam od taty ostrogi. I po konsultacji z mamą okazało się, że mogę kupić jeszcze palcat xdxd :DD Ale się ucieszyłam.


Palcat, nie wiem dlaczego akurat taki, ale mi się strasznie spodobał :D Zapłaciłam za niego 15 zł. Moim zdaniem trochę dużo, bo widziałam tańsze, ale jak mama pozwoliła :D 



Ostrogi, okrągłe, krótkie (15 mm). Zapłaciłam 45 zł.