piątek, 13 września 2013

                                                                    Siemano :)
Właśnie wróciłam z treningu. Dziś jeździłam dwie godziny pierwsza ujeżdżeniowa, a druga to trening skokowy. 
Pierwszą jazdę miałam sama (tnz. z mamą :P), a skoki z moją koleżanką Martyną :*.
Dziewczyna na prawdę ma talent do skoków. Koń, który nikomu nie chce chodzić bez użycia palcatu, jej chodził od początku tak energicznie, że aż ja byłam zdziwiona. 
Lubię z nią jeździć... Może i nie mamy tylu wspólnych tematów jednak zawsze o czymś pogadamy :)
Parkur miałam ustawiony tak jak ostatnio, czyli 
- z lewego najazdu podwójny szereg,
-z prawego linia przeszkód,
-z lewego stacjonata,
-z prawego stacjonata.
''Parkur'' nie był zbyt skomplikowany, był dosyć prosty w porównaniu do parkury z zawodów. 
Za każdym razem przejechałam na czysto, bez żadnych zrzutek, wyłamań itp. 
Podobał mi sie ten trening, jak żaden inny... W sumie to nawet nie wiem dlaczego :P


Filmik wstawie dopiero jak podstawię muzykę


Buziaki :*

2 komentarze:

  1. No to podstawiaj muzykę i wrzucaj filmik ;)
    ODWDZIĘCZAM SIĘ XD

    OdpowiedzUsuń
  2. filmik jest w następnym poście, ale jeszcze chyba go poprawię

    OdpowiedzUsuń