Siemano ;)
We wtorek byłam na jeździe ,jak zazwyczaj miałam Hebrę. Miałam gorszy dzień, bo nic mi nie wychodziło. Ale nie będę dziś pisać o jazdach ... Wymyśliłam, że jeżeli pod tym postem będzie około 10 pytań tzn. to co chcecie o mnie wiedzieć to nagram filmik z moją przyjaciółką, w którym będą odpowiedzi na wasze pytania.
Więc zachęcam do komentowania ;)
Trzymajcie się :*
ble ble ble
OdpowiedzUsuńjesteś mądra
Ty timon :P No chciałam nagrac filmik ale nie mam na co odpowiadac :P
UsuńOd kidy jezdzisz konno?
OdpowiedzUsuńOdp. W filmiku się znajdzie :)
Usuńa boli jak spadniesz zkonia?fajny zarombisty bloog.
OdpowiedzUsuńjak skaczesz to się nie boisz?
super hiper jabadubadu.fajnie się jeździ?...!
OdpowiedzUsuń